boooooring som elin sa i 3:an <3

Hur bor du: i en ljusgul villa

Brukar du komma i tid: nope :P

Hur lång är du: 157/158

Kan du laga mat:  nejj :O

Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar skola :)

Vad har du på dig just nu: Ridkläder......

Har du någon fobi: spindlar & sniglar

Hade du en bra kväll igår: mm :)

Vilket är ditt senaste inköp: en massa godis :D

Din favoritdryck på morgonen: mjölk

Var fick du dina senaste pengar ifrån: knark! nejj  vad i hela friden troru? MÅNADSPENG DAAA!

Har du sovit i din egen säng inatt: jahaadu :=

Vad hade du sönder senast: Äpplet jag käkade nyss :9

Vem snackade du med senast: Chatt: tilda, med min mun: mamma
 
Varm favoritdricka: choklad :P

Favoritdricka när du är riktigt törstig: coca cola

Alkoholhaltig favoritdricka: cider? :O

När gjorde du senast något riktigt dumt: hmm... idag eller igår inte vetto jag :/

Saknar du någon just nu: maybe maybe not :)

Vad ska man göra för att få dig irriterad: säga att jag e argg :=

Någon jag stör mig på: nån som börjar på en bokstav som kallas M

Intressen: sova :)

senaste person du kramade: emilia, anna, hästen Edward eller lilla plutt ofelia

Senaste person du ringde: tilda tror jag ;)

Senaste person som ringde dig: tilda igen...

Vad drack du senast: mjölk -.-'

Vill du ha barn: när jag e vuxen jaa

Längtar du till din nästa födelsedag: aa men det är långt kvar...

Är du sugen på något nu: SMOOTHIE :9

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ca 1

Använder du hudkräm:  nää fyy vad äckligt :(

Attraheras du av män med skägg: AA!! nejj fy va fuult!!

Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop :)

Brukar du baka: nope

Röstade du i det senaste valet: nope

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: rättså :)

Vilken låt lyssnade du senast på: F**kin perfect - P!NK,   On the floor - Jennifer Lopez ft. Pitbull
 
Har någon annan sovit i din säng inatt: OFELIA <3

Vad tycker du är äckligt: du

Har du pengar på mobilen: njaa... det beror på....


:D :) :| :/:( D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0