Annannannannannanna ♥♥<33

idag så har jag vart  på många ställen samtidigt... med anna :>  vi var först ute me nicki o nilla, två hundar på vårliden. deras husse är på sjukhus så jag ska gå ut med dom varje dag förutom måndagar.

Sen var vi på lugnet där årets dalahäst korades. det var även agillity för både hundar o shettisar där. det var ascoolt xD

efter det var vi på östra. som vanligt spökar det där. jag såg en man inne vid ingången till gympan/andra sidan av F-klassen.  det var läskigt :O


tjao lolie som har sett ett o annat :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Den var ju jätte bra!!

2010-09-05 @ 20:10:50
Postat av: Yumi

asså du tror på spöken -.- x3

2010-09-10 @ 18:11:34
Postat av: lolie

Yumi: ja men vadå jag såg den, den var äcklig jag kom hem skrev i bloggen ;)



Anna: haha duba undra om dom kan döda varann när dom r5edan e döda hahahahahaha!! ååhhh jag kan aldrig sluta skratta åt de!!! :DDD

2010-09-11 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0