Bussfel :/

asså jag äger verkligen...NOT! Först så skulle ja ju va me i tv så att jag skulle hinna så stog ja med ytterkläderna o kollade på det, sen sprang jag till busshållsplatsen (vilket jag trodde att det var...) men när chaffisen säger att jag ska stå på andra sidan och bussen jag ska med går precis förbi rusar jag (vilket ingen kan tro om mig ;)   )   ner till övergångsstället där bussen har stannat och snackar teckenspråk med honom så att jag ska hinna med bussen... rusar ner till busshållsplatsen vid min granhäck och kliver på bussen. då var ju bara grejen att jag inte visste hur man gjorde med busskortet haha :P så han fick visa mig... han snacka om att jag hade rusat efter bussen och en massa annat...de kan man kalla pinsamt.... :/




mitt fiina kort :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0