HästStereoESC och brits....

hejj allihopa igen! idag hade vi svenska-prov... hemskt!! det gick lika hemskt som det låter.... idag ska jag göra ett mindre inlgg än förra gången. vi har ju fått reda på vilka vi ska gå med i samma klass som i sjuan ( på brits). Dom jag kände var iaf Miranda^^,     tilda, kalle, gustav och mirza från våran klass sen äre ju från tegelbruket också, o eftersom jag känner nån som heter emilia och går på franska blev det ju lite fler, asså, Elias, John, Lina, Matilda och Mona. Mona går inte på franskan men asså som sagt jag känner emilia.....

Imorn ska vi till brits kl 13.00. kommer säkert vara kortast där om man inte räknar med angelica och anledningen till att jag v et vem det är, är Emilia igen. Jag känner alla genom henne :oO verkar bli lite smittad pga låten jag lyssnar på hehe...do you wanna be my fjortisboy. den är ju asgammal... Nej nu byter jag till STEREO LOVE MED EDWARD MAYA ♥♥♥♥♥♥♥  den är verkligen asbra!!!

approppo lasse, såg ni ESC?? asså melodifestivalen om det är nån med en nöt som hjärna där hemma ;) Jag gillade cyperns bidrag mest sen kom frankrikes bidrag. inte hon tyskan som vann iaf ;))

har vart på ridning, anna var med :D vi red ut och anna hängde efter. vi fick ju bara trava lite eftersom lena måste springa som en apa om hon skulle hänga med.  anna och jag pratade om smått o gott medans vi åt granskott.


                                                       tjao
                               lolie som är tråååkigast i världen..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0