Converse TURKOSA!!!

Idag har jag gått som värsta fotgängaren. Vilket jag också var, men det började iallafall så här:
Jag, Olivia o Emilia skulle vara.  Vi skulle få skjuts av emilias mamma så emilia gick in på hennes skola. Det var så regnigt ute så vi sa att vi väntade inne, jag och olivia alltså inne i skolan. När hon sedan kom ut så gick ju vi också ut, men hon bara satte sig i bilen och stack iväg. Vi ropade shoade o shimade och tog till och med ögonkontakt med henne. Men hon bara struntade i oss och stack iväg.. så jag och olivia gick hem till emilia i bojsen men då var hon inte där. vi ringde till hennes mammas mobil och pratade med henne. Hon var på stan. Så då gav vi upp och gick hem till Olivia. vi frös. klockan var typ 3 när vi kom hem till henne och vi slutade kvart över 12. sen klippte jag av en barbiedockas hår, vi körde sanning eller konka, fixade puckade frisyrer och spelade guitar hero. sen kom mamma och hämtade mig. jag hade kvar cykeln vid östra så dom släppte av mig där. Men mina rosa converse är för små så jag cyklade barfota (med strumpor), det är storlek 34 och jag har 37...
SÅ DAGS ATT SKAFFA NYA SOM SER UT SÅHÄR!!!!


Kommentarer
Postat av: Yumi

shit va drykt de var att GÅ hem till mig! Och värsta dissen av Emilia då! Haha min barbie blev skit snygg! xD

2010-03-19 @ 22:12:09
Postat av: LoLIe

jag vet!!!!!!!!

2010-03-24 @ 14:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0