Guleböj, Kempebra och Annikafiore

ANNA...vad ska man säga?? Jo, det har jag svar på. Det är; UCH OCH FY OCH BLÄ!! HOPPAS VI FÖRLORAR HEELA TÄVLINGEN.(alltså heeeeeela alltihopa..) Synd sverige, men står inte på eran sida längre...Vilket land ska man byta till då?? Norge?? neee, då måste man säga: Kempebra!(haha kempe i melodifestivalen^^) och Guleböj stup i kvarten.. men England då?? nee... Vad ska jag välja.. Har iallafall 6år på mig..
Har varit på gympa. e jättetrött.
Såg på melodifestivalen med Anna. Glömde tyvärr kameran. Hade jättekul!! Vi kastade popcorn i munnen på varandra och jag gjorde ett litet framträdande när det var AfroDite..hehe..Ni läste inte det där... Det kommer en bild på alcazar nu också.. Äntligen!! Det har man längtat efter. Ialla fall jag. Inte ni men en då....Snygga Benvärmare tess!!
Här var dom fyra. Annikafiore har också snygga benvärmare! Förresten, ser ni Magnus långa äckliga hår??
Man måste väl ha många bilder på sina idoler?? Här: Annikafiore, Andreas Lundstedt, Tess Merkel.
Den har jag faktist hemma. e hundra på att alla killar kollar på lina...
Sista bilden. Salem al Fakir och Lina. Lina är flickvän till Nassim al Fakir, alltså Salems brorsha..
Jag vet mycke!! eller hur?? nej.
                                                         TJAO!!
                            Lolie, som lär trösta och gratulera lina på facebook

Kommentarer
Postat av: Lolie

Alltså ibörjan med anna, då menade jag melodifestivalen..

2010-03-14 @ 19:24:57
URL: http://loliesomerolig.blogg.se/
Postat av: Yumi

Varför ska du säga guleböj för? De betyder ju banan och bananer har väll inge med de och göra?

2010-03-17 @ 17:14:29
Postat av: Anonym

jo, om jag ska säga var finns det bananer i en afffär där.

2010-03-19 @ 19:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0