SpOOkiE

Det var länge sen jag skrev sist. Tycker jag ialla fall. Här sitter jag med Ofelia sovandes på axeln. Idag har jag varit med Olivia, Elice, och Emilia. Vi har gjort lite mycket armband och ett par örhängen. Och pratat kuliga saker. Nu hoppade Offe ner...Igår va jag och Emilia. Vi gjorde anden i glaset. Det hände INGENTING. Men i förrgår så hände det något. Vi satt i cykelförrådet hemma hos emilia men vi gjorde fel så vi tänkte gå in. När jag började bli klar med att plocka ihop ställde sig Emilia upp och skrek som en stucken gris. Värre en vad hon brukar i skolan. Sen rusade hon ut skrikande och jag följde efter med grejerna i handen och frågade vad som hände. Hon svarade: DET VAR NÅN SOM RÖRDE MIG!! NÄR JAG KOLLADE BAKOM MIG VAR DET BARA EN SKUGGA DÄR. OCH DET VAR INGEN CYKEL!!!!!!!
Hon var vettskrämd. Jag med...hehe..Nästa dag så sa hon att hon inte hade kunnat sova för att det kändes som om nån var i hennes rum och övervakade henne. Appråpå Lasse så kanske man skulle skicka in till det okända (i skolan) Men det e en dålig idè....






                                                            TJAO!
                         Lolie som e arg på att alcazar åkte ut i melodifestivalen    

Kommentarer
Postat av: Anna

Snygga bilder nu har jag skrivit på min blogg

2010-03-17 @ 17:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0