FREDAGSMYYYS, så deså Miranda!!

Idag har jag varit med Miranda. Vi hade skoj fram tills vi var blöta. Vi var först ute med Ofelia. Vi gick bort till vårliden och tog med Nilla (en cockerspaniel som bor där tillsammans med den andra hunden Nicki) och gick till Selma parken, med andra ord selma lagerlöfsparken men det e för långt så nu heter det selma parken. säger vi. där kastade vi snöbollar åt hundarna så att dom skulle hämta. Nilla bara stog där som ett frågetecken och undrade vad det var som flög i luften medans Offe poffe skulle leka jakthund och sprang åt ett helt annat håll när hon skulle fånga den. jag o miranda bara skrattade åt henne. sen tog vi nilla och sprang ut i snön vi me. sen släppte vi henne och fortsatte att skratta åt ofelia. helt plötsligt springer nilla iväg så jag o miranda springer efter men det gick inte så bra för att vi sjönk ner i den djupa snön. men tillslut fick vi henne. det hände 2 ggr. vilken panik man får när dom bara springer iväg asså... när vi kom hem var vi dygnsura. så vi drack var choklad. men sen satt vi oss och kolla på tv. vi ville inte gå ut nå mer för vi skulle bli för våta så vi hade inget att göra. Tillslut lär hon mig hur man spelar Stress så det gjorde vi fram tills Miranda åkte hem.
Men nu e det dags för FREDAGSMYS!!!!



DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS, OM DET SÅ ÄR DET SISTA JAG GÖR , DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS, HOPPAS INTE FÖRÄLDRARNA STÖR, NU E DET SLUT PÅ VECKAN DET ÄR DAGS FÖR FREDAGS MYYYYYYYYYYYYYYYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥
Detta ska jag äta idag på fredags myyset

Tyvärr OLW jag dizzar er, jag kör med Estrella i kväll.
Men OLW:s nötter!!!
liten bild, men icas cider! och lite rostbiff med potatissallad.



Kommentarer
Postat av: Miranda ;)

HAhaha herregud vad kul vi hade!!! xD Haha!!! <3

2010-03-26 @ 19:46:35
Postat av: L○lie♦╝'

jupp!! veeet!♥♥

2010-03-26 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0