Rätt snygga namn va???

Idag så är jag med anna o olivia. hemma hos anna såklart. det var en väldigt kort dag i skolan men tråkigt. vad ska man mer skriva??? att jag tänkte gå in på facebook för min kattunge (som ligger i en korg) och valp dessutom blir stora kattungar / valpar... Ja, ja...
Jag anna och olivia snackar om vad vi skulle vilja döpa om oss till, som t.ex Anna: Anio, Olivia: Violette
Jag: Dorothea...Rätt snygga namn va??! 





                                                                    Tjao!



                                                 Lolie som faktist har blivit glad igen...


Kommentarer
Postat av: Yumi

De var kul idag! Specielt när vi busringde! X3

2010-02-19 @ 19:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0