Lång väg hem av Tage N Buss

Jupp, några dar har gått sen man skrev saker sist.. Jag var på ett kalas nån gång ( nu när jag inte har skrivit såklart) o där var det bara nyttiga saker, alltså inte tårta o kakor utan några konstiga rätter med bara frukt, grönt och ost i. Det söög. Sen var det ridning, på TumTum. TumTum är en ganska stor vit häst som inte gillar att man drar i sadelgjorden, så gissa vad hon gjorde då?  Jo, hon klev på mig! Nån annan dag var det dans. Det var skoj! Fast jag och Lovisa 2 slog varandra heela tiden. asså men har ju många starka armar i disco såå tja, man kan säga att jag hade gjort lassange och kletat runt dom pressade tomaterna på händerna. Men lite steg var det ju...(!). Idag har jag glömt nycklarna hemma så jag har gått hem, sen gått till mammas jobb, men jag trodde jag skulle få skjuts hem men nej.. jag fick hem. Så här slappnar jag av vid datorn men inte så länge till för strax e det gympa...





                                                   Lolie som är trött

Kommentarer
Postat av: yumi

guud va fin din blogg har blivigt!

2010-02-24 @ 21:19:17
Postat av: Lolie

Tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-11 @ 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0