sporcamp och skåne 2010

Hej allihopa! Nu har jag vart på min semester! SportCamp först sen Malmö/Helsingborg. asså jag var i båda städerna...
På sportcamp fick vi göra allt från massage till boxning. det var askul..faktiskt. Vi sov två o två, tjej o tjej, kille o kille, samma ålder, i olika rum. I alla fall nästan.. Åldern var det lite så där med eftersom att det var några som sov med apparater.. Förresten det glömde jag..hehe.. alla som var där hade nåt fel. de flesta har diabetes, cancer eller nåt sånt. men jag o en tjej till var dom ända av 20 st som har blåsextrofi...
Man fick välja tre saker man skulle göra nästa dag på kvällen. så på en vecka gjorde jag detta:

Klättervägg x2
Luftgevär (stavningen?)
Pilbåge
Volleyboll
Dans x2
Vattenfys
golf
Paddla kanot
Yoga (hehe)

Det jag gick miste om var:
Boxning
Massage
Tennis
Fotboll
och nåt mer tror jag.......

Bada gjorde vi varje dag hela tiden. när vi hade tid, annars spelade vi pingis.. Så nu är jag bättre på det iaf...
Vi hade iaf tur med vädret!

                                                          Tjao!
                                          LOLIE som semestrar mycket....




Hanna jag dela rum med, o johan

 Dosti

Från vänster: Erica, jag, sasha, elli och hanna
Hanna 2

fler bilder i nästa inlägg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0