Mordförsök? :=

nämen tjenarå! jupp länge sen som vanligt, så man börjar vänja sig vid att skriva: länge sen sist. tjaa.. jag har väl gjort en del dom senaste veckorna, men ja, det e inget man promt behöver skriva här.

vi i falun har precis börjat skolan. dom flesta i tisdags. ja, jag på brits o alla andra från min klass också.  jag har vart med miranda typ varje dag i hela veckan o från igår till idag så sov vi över. och jag tror att hon försöker mörda mig. asså inte på riktigt ;) men det tror jag nog att alla fattar :) för det första skulle hon kolla på en gungbräda hur högt jag kunde ha upp benet, jag klarade hela först sen tyckte hon att det var coolt så hon satte sig på den när jag hade benet på den så jag slungades bakåt av farten ner i marken. Andra gången så skulle jag gå balansgång över till andra sidan o hon sitter på sidan där jag skulle börja gå. när jag kommer fram til andra sidan så ska jag vända mig om så att jag kan sätta mig ner, precis när jag står på ett ben  för att jag ska sätta mig ner  så hoppar hon av så att jag i all världens fart voltar ner i marken och bara garvar.

:=

                                                                     Tjao!
                          lolie som börjar tänka på hur hon kommer överleva nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: elin

Haha märker också att miranda kanske vill mörda dig :P

2010-08-21 @ 21:12:46
Postat av: lolie själv ;)

mm

2010-08-21 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0