YeS MiNa CoNvErSe HaR äNtLiGeN kOmMiT

NU HAR MINA CONVERSE KOMMIT!!!! äntligen! har väntat i 2mån, fast vi beställde dom för lite mer än en vecka sen. Dom e hur snygga som helst!
Idag har jag och pappa varit på någon mässa på lugnet. Där var Let´s dance / bygglovs Willy och Matte. Mojje skulle också komma men pappa ville hem så jag fick inte se honom :( men jag köpte en lååång rem som bara finns på Falu kalaset annars i smaken sur melon...mmmmmm!
Såg ni på Modern Family igår?? Den ägde!!!! Hur bra som helst! fast man saknar ju solsidan :(  Men MF duger :D


                                                            TJAO!
                             Lolie som är överlycklig över conversen!

Kommentarer
Postat av: Yumi

Asså man ser inte va de står p.g.a örhägena? x3

2010-04-18 @ 09:40:15
Postat av: lolie

Jupp, jag vet! min dator håller på att dampa... tror vi fått virus :(

2010-04-18 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0