Uppsåskäggsconversesnyggastevärldskallmedannatord

Ursäkta att jag inte gjort något inlägg på länge. Har man blivit opererad så har man.

I torsdags opererades jag. Hittils ser det sådär ut men det kommer väl bli bättre. En helt annan sak, så ska jag äntligen beställa mina skor idag!!!! kul va??!! bild kommer lite längre ner på dom. Igår såg jag en film som hette Australia. Den var sådär..men jag såg Upp för 2:a gången i förrgår. Den är jättebra!!!!! första gången såg jag den på bio..

Är det nån som fått påskägg då?? jag har fått tre stycken. Jag fick ett på sjukhuset av en som jobbar på lekterapin bara sådär! sen fick jag en liten av mormor o morfar och en normalstor av mamma o pappa. Har gjort om bloggen. snyggt va?? med tokidoki♥ haha.. ses igen!!




                                                         TJAO!
                              Lolie som e trött, men sugen på att va med kompizar






 från filmen upp



 bild ej tagen själv... och den e ej från upp :D

GLAD PÅSK ALLIHOPA!!!!!!


P.S!! försök att lista ut vad rubriken menar! svar kommer i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Yumi

Jag tror de har nått med upp, påskägg, converse och typp snyggaste och världen? Ska klura en liten stund till.. ;)

2010-04-08 @ 19:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0