dansar ROOMPHAn av sean banan

Aajj ajj!!! Blåmärken överallt! Jag åkte karusellen på stora torget som heter Dynamite el. nåt sånt igår och det gjorde ont! man flög ungefär en halvmeter och om man inte höll i sig kunde man ramla ur. Men den var jätterolig! Jag rekomenderar den, om man inte bryr sig om blåmärken överallt. Sen såg jag SEAN BANAN!!! ni vet han som säger ROOOMPHA! hela tiden, men jag tror alla vet vem han är ;) utom louise...
Idag har jag varit på märkestagning. Det gick sådär. Fick iaf 70p, men så e det när man dansar i klassen guld star ;) i höst / nästa år blir det first award! Då tror jag inte att jag är med... men vi får väl se..
Imorn är det KM i dans. Alltså Klubbmästerskap. Brukar inte komma så bra till för jag blir så himla nervös så jag bara gör första åttan hela tiden! Men i år ska det gå bättre hoppas jag!!!  Syns snart igen!




                                                      Lolie som inte är rolig utan danzig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0